Thursday 12 January 2012

Status : Mak Cik

Salam...

Cerita hari ni adalah mengenai seorang insan yang baru dilahirkan..(sound stupid kan??act betoi ke bm ak ni??someone please help me)

Baby Boy

Saya dengan ini mengumumkan bahawa pada jam 3.30 pagi (11.01.2012).. Saya Siti Umira Sulaiman telah bertukar status menjadi mak cik kepada anak sedara (baby boy yg belum diberikan nama)...

Alhamdulillah...

Walaupun tidak dapat menerima hakikatnya lagi...
Maybe proses membesar die selama 2tahun aku berada di Selangor ni dapat menyedarkan aku tentang kehadiran insan baru ni..

Nway..tahniah to ayah & mama baru ini..picture ckit..berkat kesabaran & usaha selama 4tahun..

Mohd Salimi & Siti Afidah
So skang aku xley nak marah2 lagi kalo ada owg tersasyul panggil aku mak cik..
Tapi sekarang marah lagi la coz xdapat trima hakikat...Adehhhhhh...

Sadis tul..

No comments:

Post a Comment